عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.یه سری از حرفها رو نمیشه گفت باید نوشت امیدوارم خوشتون بیاد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های من و آدرس nazila62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








آمار مطالب

:: کل مطالب : 57
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 13
:: بازدید سال : 15
:: بازدید کلی : 14608

RSS

Powered By
loxblog.Com

منم ویه آسمون آبی

سه شنبه 13 / 7 ساعت 18:16 | بازدید : 49 | نوشته ‌شده به دست نازیلا نوروزی | ( نظرات )

آرامشی داره صدات که دردم و کم می‌کنه

چیزی بگو هرفای تو بدجوری خوبم می‌کنه

تو طرف من باش من عشقم و ثابت می‌کنم

صد بار برگردم عقب باز انتخابت می‌کنم

اگه می‌خوای برو ولی وقتی من اینجا نیستم

من خونه باشم شک نکن بازم جلوت وا می‌ایستم

قبول کن که عاشقت اونم که اینجوری منم

واسه نگه داشتنت به هر چیزی چنگ می‌زنم

♫♫♫♫♫♫

بارونی که می‌باره از چشمامه

دلگیرم از هر کی که تو دنیامه

همیشه وقتی که اینجوری داغونم

تو رو به راهم می‌کنی میدونم

بارونی که می‌باره از چشمامه

دلگیرم از هر کی که تو دنیامه

همیشه وقتی که اینجوری داغونم

تو رو به راهم می‌کنی میدونم

یه جوری با یه حالتی داری نگاهم می‌کنی

که بدتر از اینم بشم تو رو به راهم می‌کنی

تو خوب می‌شناسی منو قلب من خیلی سر کشه

چیکار می‌کنی که با یه جمله آروم بشه، آروم بشه

بارونی که می‌باره از چشمامه

دلگیرم از هر کی که تو دنیامه

همیشه وقتی که اینجوری داغونم

تو رو به راهم می‌کنی میدونم

بارونی که می‌باره از چشمامه

دلگیرم از هر کی که تو دنیامه

دلگیرم از هر کی که تو دنیامه

بارونی که می‌باره از چشمامه

دلگیرم از هر کی که تو دنیامه

همیشه وقتی که اینجوری داغونم

تو رو به راهم می‌کنی میدونم 

 

حدیث دهقان




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: